Hella efter chok-exit: Jeg gav alt
Filminstruktør Hella Joof og dansepartner Tobias Karlsson blev fredag aften stemt ud af Vild med dans.
Hun var iført en lilla drøm af en kjole og dansede ifølge dommer Jens Werner sin bedste dans nogensinde. Ikke desto mindre blev rumbaen sidste dans for Hella Joof og partner Tobias Karlsson fredag aften i Vild med dans.
- Jeg kunne ikke have gjort det bedre. Jeg har givet alt. Og nu skal jeg bare have en sjus, sagde en skuffet Hella Joof umiddelbart efter showet.
Ikke mange havde ventet, at den folkekære instruktør ville blive stemt hjem - og da slet ikke hendes dansepartner.
- Jeg er virkelig overrasket, fordi hun gjorde det så godt i aften. Det er en skam. Simpelthen så træls. Men jeg er så stolt af hende, sagde Tobias Karlsson.
Hella Joof skal nu vænne sig til en hverdag uden træning med sin dansepartner, og det tager hun ikke let på.
- Det værste bliver at undvære Tobias. Det har virkelig været stort at træne med ham. Nu må jeg begynde at svømme eller løbe rundt om søerne. Det er virkelig øv, siger Hella Joof og kommer i tanke om, at hun også går glip af næste uges tango.